1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Актуальная информация от Южной налоговой инспекции г. Кривого Рога

3011 12

Відділ погашення заборгованостей повідомляє

Криворізька південна ОДПІ повідомляє, що відповідно Постановою КМУ від 25.08.1998р. №1340 затверджено Порядок обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним. Головою ДФС України 04.08.2015 р. затверджено Методичні рекомендації з окремих питань організації роботи з безхазяйним майном та майном, що переходить у власність держави.
Для участі у конкурсі, місця та дати проведення засідання комісії з формування Єдиного реєстру.
Комісія буде засідати в приміщенні Криворізької південної ОДПІ 11 грудня 2015р. за адресою м. Кривий Ріг , пр. Металургів ,16, кім. № 412 об 11.00 год.
Для участі в конкурсі суб’єктам господарювання необхідно подати такі документи:
- заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількості працівників, наявності офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет;
- копії установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання;
- копії ліцензій на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявності);
- довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява;
- копії документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори);
- баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітній період, що передує даті подачі документів.
Критерії, які враховуються комісією при винесенні рішення про включення суб’єктів господарювання до Єдиного реєстру:
- досвід роботи не менше одного року у сфері продажу;
- членство на біржі (наявність біржового місця, брокерської контори на біржі), яка згідно з Положенням про умови і порядок проведення конкурсів з визначення уповноважених бірж з продажу майна, що перебуває у податковій заставі, затвердженим наказом Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010 №1033 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30 грудня 2010 року за №1428/18723, має право організації і проведення біржових торгів та цільових аукціонів з .реалізації майна платника податків, що перебуває у податковій заставі;
- наявність чистого прибутку у звіті про фінансові результати;
- відсутність заборгованості за платежами перед бюджетами;
- наявність у штатному розписі суб’єкта господарювання не менше трьох працівників;
- відсутність порушень договірних зобов’язань щодо реалізації безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави, суб’єктами господарювання, які раніше перебували у Єдиному реєстрі;
- наявність власних (орендованих) складських приміщень на території, що контролюється територіальною податковою службою, до якої суб’єкт господарювання подав заяву про включення до Єдиного реєстру;
- наявність у суб’єкта господарювання офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет (за можливості).
Відділ погашення заборгованостей Криворізької південної ОДП

До уваги власників електронних цифрових підписів!
Останнім часом Державною фіскальною службою України фіксуються випадки незаконного використання невідомими особами електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) суб’єктів господарювання під час реєстрації податкових накладних.
Для протидії шахраям та з метою захисту законних інтересів платників податків Акредитованим центром сертифікації ключів ІДД ДФС вимушено введені деякі тимчасові обмеження під час обслуговування заявників, у тому числі щодо території реєстрації для юридичних осіб, умов представництва в АЦСК ІДД ДФС тощо. Звертаємо увагу, що безпека використання послуг ЕЦП також залежить від дотримання умов захисту та зберігання особистого ключа ЕЦП його власником. Особистий ключ ЕЦП повинен зберігатися у таємниці, його передавання іншим особам заборонено.

Громадяни, які звернулися за субсидіями, зможуть отримати інформацію про результати обробки запитів щодо їх доходів
ДФС України запроваджує новий електронний сервіс «Інформування громадян про результати обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення». За його допомогою громадяни та працівники органів соціального захисту населення, вказавши реєстраційні дані фізичної особи, можуть у телефонному режимі отримати необхідну інформацію в Інформаційно-довідковому департаменті ДФС. Контактні телефони для отримання інформації: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)

ДФС України: У 2015 році до бюджету сплачено 392 млн. грн. транспортного податку
З початку поточного року до бюджету надійшло 392 млн. грн. транспортного податку, що перевищує заплановані показники на 7,6 відс. Зокрема, у жовтні платники сплатили 48,8 млн. грн. цього податку.
Нагадаємо, що платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні, згідно з чинним законодавством, власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 Кодексу є об'єктами оподаткування.
Транспортний податок сплачується фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

Роман Насіров: Податкова реформа має запрацювати в грудні 2015 року
Нинішня податкова система не відповідає тому стану економіки, який є на сьогоднішній день, і нам треба разом працювати над тим, щоб реформа дала саме конструктивні зміни. Про це заявив під час відкриття другої частини Х з’їзду АППУ Голова ДФС Роман Насіров.
Очільник ДФС зазначив, що служба буде залучати до співпраці експертів і членів асоціації в багатьох питаннях. АППУ має фактично виступати лобістом реформ, так як деякі зміни просто застрягають в бюрократії. Співпраця з громадськістю, з місцевими органами влади дає можливість працювати більш ефективно всім підрозділам служби. Ще одним напрямом роботи для себе в ДФС вбачають перегляд умов роботи бізнесу. З тією ситуацією, яка є в економіці країни, в службі вважають за потрібне або взагалі відмовитись від авансової сплати податку на прибуток, або перейти на трьохмісячний режим контролю. Крім того, керівництво ДФС вважає, що новий Податковий кодекс має чітко закріпити умови роботи для бізнесу на 2-4 роки, чи в крайньому випадку ввести мораторій на зміни.

Сформовано нові технологічні сертифікати СМР - серверу
У зв’язку з проведенням аварійно-відновлювальних робіт та переналаштуванням обладнання Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС сформовано нові технологічні сертифікати CMP-серверу. Їх необхідно додати до файлового сховища та здійснити переналаштування програмного забезпечення, що використовується для підписання електронних документів. Завантажити повний перелік актуальних технологічних сертифікатів АЦСК ІДД ДФС можна у розділі» Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу.

МВФ підтримує напрямок і темп реформ в ДФС України
Голова ДФС України Роман Насіров провів робочу зустріч з місією Європейського департаменту МВФ.
Відповідаючи на питання, щодо реформування роботи всієї служби, голова ДФС повідомив, що доручення Уряду виконуються чітко, кадрова політика налаштована на залучення до роботи в службі лише тих фахівців, які не заплямували себе корупційними діями та відповідають професійним вимогам.
Підтверджуються реальні зміни в роботі служби і абсолютними цифрами. Так, тільки за 9 місяців, працівниками ДФС було припинено спроб подати фіктивних декларацій майже на 243 мільярди і це майже в 9 разів більше, ніж було зупинено таких спроб за весь минулий рік. Представники МВФ висловили сподівання, що реформи й надалі будуть проводитись в такому високому темпі, що дасть змогу наповнювати український бюджет, як і за останні місяці, з суттєвим перевиконанням.

ДФС України: З початку 2015 року на „Пульс” надійшло понад 8 тис. звернень
У січні-жовтні 2015 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби „Пульс” звернулися 8 146 заявників.
Щодо тематики лідирують звернення з питань оподаткування. За 10 місяців поточного року з цього приводу на „Пульс” зателефонували 6 565 заявників, у той час як митної справи стосувалось 1 581 звернення.
У звітному періоді у програмному модулі «Пульс» Інформаційно-комунікаційної системи ІДД ДФС запроваджено окрему тематику звернень «Система електронного адміністрування ПДВ». Ця новація дозволила забезпечити проведення якісного аналізу питань, які виникають у платників податків у зв'язку з введенням системи електронного адміністрування ПДВ, а також прискорити опрацювання інформації щодо роботи СЕА ПДВ.

ДФС України: З початку 2015 року ДФС виявлено понад 82 тис. нелегальних найманих працівників
Протягом січня – жовтня 2015 року ДФС було виявлено понад 82 тис. найманих осіб, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями. Вони сплатили до бюджету понад 15 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 35 млн. грн. єдиного внеску. Ще понад 33 тис. громадян, які працювали без реєстрації, офіційно зареєструвалися підприємцями та сплатили до бюджету понад 15 млн. грн. податків.
Крім того, завдяки спільним заходам ДФС та органів місцевої влади, у поточному році рівень виплати заробітної плати своїм працівникам підвищили 14 тис. суб’єктів господарювання. Бюджет додатково отримав 21,3 млн. грн.
Загалом, з початку року під час перевірок на дотримання трудового законодавства порушення фіксувалися у 58 відс. суб’єктів господарювання. До бюджету донараховано понад 574 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб з урахуванням штрафних санкцій.

Утворено Університет Державної фіскальної служби України
За пропозицією ДФС України та Міністерства освіти і науки утворено Університет державної фіскальної служби України. Відповідне розпорядження КМУ від 11 листопада 2015 року № 1184-р опубліковано на Урядовому порталі.
Університет створюється шляхом злиття Національного університету державної податкової служби України, Державного науково-дослідного інституту митної справи, Науково-дослідного інституту фінансового права.
Новоутворенний ВУЗ переходить до сфери управління ДФС.

Доопрацьовано електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів»
Для покращення сервісного обслуговування платників при поданні податкових документів в електронній формі Державною фіскальною службою України доопрацьовано електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів». Договір про визнання електронних документів укладається відповідно до положень Порядку підготовки та подання податкової звітності в електронному вигляді, яка надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженого наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 16.04.2008 за № 320/15011.

Спрощено процес укладання Договорів про визнання електронних документів
ДФС України спрощено процес укладання Договорів про визнання електронних документів з територіальними органами ДФС, а саме, починаючи з 25 листопада 2015 року, платником податків укладається один Договір з територіальним органом ДФС за основним місцем обліку. До Договору додаються посилені сертифікати відкритих ключів. Для формування та подання Договору розроблено нову форму (код форми J1391004).

Запроваджено новий електронний сервіс управління ЕЦП
Такий сервіс надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо сертифікатів відповідальних осіб та самостійно визначити термін, на який відповідальній особі надається право підпису податкових документів (в межах строку дії сертифікату такої відповідальної особи). Звертаємо увагу, що сформоване Повідомлення обов’язково підписується керівником електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.

Розпочав роботу Центр податкового та митного права
26 листопада 2015 року проведено перше засідання Центру податкового та митного права, створеного у рамках Угоди про співпрацю між ДФС та Інститутом законодавства Верховної Ради України. У засіданні взяли участь представники Державної фіскальної служби України, Держфінмоніторингу, співробітники Інституту законодавства ВРУ, науковці та експерти, представники провідних аудиторських та юридичних компаній.
Основними напрями роботи визначено обговорення питань судово-практичної експертизи, аналізу міжнародної практики, взаємодії з міжнародними урядовими та міжурядовими, науково-дослідними, приватними інституціями. Також учасники засідання домовилися про формат своєї подальшої роботи, під час якої розглядатиметься проблематика нормативно-правового регулювання податкових та митних відносини в енергетиці, аграрному секторі, а також галузі інформаційних технологій, рітейлу тощо. Нагадаємо, що Угоду про співробітництво ДФС та Інституту законодавства Верховної Ради України підписано 2 жовтня поточного року.

ДФС України: Викрито безпідставне невідшкодування підприємству ПДВ на суму 17 млн. гривень
Співробітниками ГУ власної безпеки ДФС у Житомирській області проведено перевірку інформації щодо можливих неправомірних дій посадових осіб ГУ ДФС у Житомирській області, викладеної у зверненні генерального директора одного з підприємств Житомирщини. У ході перевірки встановлено порушення з боку посадових осіб ГУ ДФС у Житомирської області норм Податкового кодексу, внаслідок чого підприємству безпідставно не відшкодовано податку на додану вартість на загальну суму близько 17 млн. гривень. За вказаним фактом прокуратурою Житомирської області відкрито кримінальне провадження за ч.1 ст. 367 КК України (службова недбалість).

«Пульс» працює цілодобоо
У разі наявності інформації про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС та про можливі корупційні дії з їхнього боку просимо звертатися на цілодобовий антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» за телефоном (044)284-00-07.

ДФС України: Податковою міліцією встановлено факт несплати 30,6 млн. грн. податків
Співробітниками податкової міліції м. Києва до ЄРДР внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ч.3 ст.212 КК України за фактом ухилення від сплати податків посадовими особами підприємства, що здійснює оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом. Як з’ясувалося, зазначені особи протягом 2012 - 2014 років здійснювали фінансово-господарські взаємовідносини з підприємством, що має ознаки фіктивності. Внаслідок цього порушники ухилились від сплати податків на суму 30,6 млн. гривень. Слідчі дії тривають.

ДФС України: Припинено реалізацію фальсифікованого палива через АЗС міста
Працівниками податкової міліції м. Києва в ході розслідування у рамках кримінального провадження за ч.1 ст. 204 КК України, а також операцій «Акциз-2015» та «Нафтопродукт-2015» виявлено факт зберігання контрафактних паливно-мастильних матеріалів та реалізації їх через мережу автозаправних станцій Києва.
З метою припинення незаконної діяльності співробітниками податкової міліції ДФС проведено 2 обшуки в офісному приміщені та на території нафтосховища, а також оглянуто транспортні засоби, які використовувались у протиправній діяльності. У результаті обшуків з незаконного обігу вилучено 1 152,8 тонн контрафактних паливно-мастильних матеріалів на загальну суму 17,3 млн. гривень. Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

ДФС України: Викрито підприємство, яке не сплатило 26,5 млн. грн. податків
Співробітниками податкової міліції м. Києва до ЄРДР внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ч.3 ст.212 КК України за фактом ухилення від сплати податків посадовими особами підприємства, що здійснює діяльність посередництва за договорами по цінних паперах або товарах. Як з’ясувалося, зазначені особи в період з 2013 по 2015 рік при здійсненні фінансово-господарської діяльності, пов’язаної з обміном валюти, ухилились від сплати податків та податкового зобов’язання по військовому збору на суму 26,5 млн. гривень.

ДФС України: Україна та Німеччина налагоджують співпрацю у митній сфері
24 листопада, розпочався візит делегації Митної служби Німеччини на чолі з професором Л.Геллертом з метою обговорення шляхів співпраці з ДФС з питань реформування митних органів відповідно до європейських стандартів. У рамках візиту відбувся семінар, під час якого фахівці ДФС та учасники делегації Митної служби Німеччини обговорювали питання митної вартості, фукціонування системи управління ризиками та забезпечення міжнародних стандартів митного пост-аудит контролю. Під час візиту учасники німецької делегації ознайомляться з діяльністю митних органів, отримають необхідну інформацію для аналізу їх стану, обміняються досвідом та проведуть консультації з українськими колегами для визначення шляхів подальшої співпраці.

До Центрів обслуговування платників Криворізької південної ОДПІ звернулось понад 80 тисяч платників
Протягом 10 місяців 2015 року до ЦОП Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області завітали більше 82 тис. громадян. Протягом січня – жовтня 2015 року до ЦОПів Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області звернулось 83,6 тис. платників. Працівниками ЦОПів надано 18,9 тис. адміністративних послуг, з них 7,7 тис. тобто 40,7% - видача реєстраційного номеру облікової картки платника податків.
Нагадуємо, що в Центрах обслуговування платників громадяни можуть отримати сервіс високого рівня, оформити документи, отримати необхідні довідки, ліцензії та виконати всі процедури з мінімальною витратою часу.

Криворізька південна ОДПІ про результати розгляду запитів на публічну інформацію
З початку року до Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області надійшло поштою 19 запитів на інформацію, з них: 14 – від юридичних осіб та 5 – від фізичних осіб – громадян. За результатами розгляду запитів на інформацію: 15 запитувачам надано відкриту податкову інформацію, 2 запитувачам – надано роз’яснення про доступ до єдиного державного реєстраційного веб-порталу та офіційного веб-сайту Центрального контролюючого органу; 2 запитувачам часткову інформацію, що не обмежена нормами діючого законодавства
Відповіді на всі запити надано у встановлений термін, не пізніше п’яти робочих днів з дня надходження запиту

Криворізька південна ОДПІ: Платниками сплачено до бюджету понад 3 млн. грн. транспортного податку
Протягом десяти місяців поточного року надходження транспортного податку склали 3113,8 тис. грн. У жовтні 2015 року до бюджету сплачено 467,7 тис.грн. цього податку.
Нагадаємо, що транспортний податок сплачується у строки, встановлені п.п. 267.8.1 п. 267.8 ст. 267 ПКУ, а саме: а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення; б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

З початку року ЦОПами Дніпропетровщини надано майже 2 мільйони адмінпослуг
На сьогодні в Дніпропетровській області створено та працюють 37 Центрів обслуговування платників, які надають інформаційні, консультативні та 25 видів адміністративних послуг. З них – 17 у головних офісах державних податкових інспекцій області, 20 – у відділеннях ДПІ області. Діяльність Центрів обслуговування платників області забезпечує 359 фахівців. Загалом, з початку року працівниками таких Центрів надано 1 млн. 961 тис. послуг.
З переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються територіальними органами ДФС Дніпропетровщини та інформаційними картками адміністративних послуг можна ознайомитись на суб-сайті Територіальні органи ГУ ДФС у Дніпропетровській області в розділі «Адміністративні послуги» та в Центрах обслуговування платників.

Розмір добових при відрядженні у 2015 року не зміниться
Криворізька південна ОДПІ повідомляє, що граничні норми добових витрат (з метою оподаткування податком на доходи фізичних осіб), крім витрат на відрядження державних службовців та інших зазначених осіб, розраховуються з показника мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року (з 1 січня 2015 року мінімальна заробітна плата складає 1218 гривень) та становлять у 2015 році: - у межах України – 243,6 грн.; - за кордон – 913,5 грн. Зміна мінімальної заробітної плати протягом року не впливає на граничні норми добових витрат, які були встановлені на 1 січня звітного року.

Щодо плати за землю підприємцями на спрощеній системі оподаткування
Платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності, зокрема з податку на майно (в частині земельного податку). Зазначена преференція не стосується земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку першої – третьої груп для провадження господарської діяльності та платниками єдиного податку четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва (п.п. 4 п. 297.1 ст. 297 ПКУ). А суб’єкти господарювання – платники єдиного податку, які уклали договори оренди землі з органами місцевого самоврядування, є платниками орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Податкова знижка за підсумками 2014 року
Криворізька південна до кінця 2015 року продовжує прийом податкових декларацій від громадян, які не отримали податкову знижку за підсумками 2014 року. Громадяни – платники податків, які не скористаються правом на отримання податкової знижки за наслідками звітного 2014 року, втрачають можливість використати таке право в наступних роках.

Соціальний захист своїх працівників - обов’язок кожного працедавця
Фахівці Криворізької південної ОДПІ систематично проводять інформаційно – роз’яснювальну роботу з питань сприяння легалізації «тіньової» зайнятості населення та «тіньової» заробітної плати. В черговий раз була проведена зустріч з представниками малого та середнього бізнесу за участі начальника відділу адміністрування податку на доходи фізичних осіб Тетяни Степанової.
Тетяна Степанова зазначила, що у нинішніх умовах актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у „конвертах”, реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Роботодавці, котрі відмовляються від офіційного працевлаштування своїх працівників, найбільшої шкоди завдають, в першу чергу, робітникам, адже неналежне оформлення трудових відносин позбавляє людей можливості захисту своїх прав та не дає змоги напрацювати стаж, необхідний в майбутньому для призначення пенсії.
Своєчасна й повна сплата податків і платежів, а також забезпечення заробітною платою працівників у розмірі не менше мінімальних соціальних стандартів – це обов’язок кожного роботодавця щодо соціального захисту своїх працівників.

Сплата ЄСВ підприємцями – спрощенцями
Криворізька південна ОДПІ повідомляє, що фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.
Граничний термін сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування – 19 число місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок. У разі, якщо останній день сплати єдиного внеску припадає на вихідний, святковий день чи інший неробочий день, то останнім днем таких строків сплати єдиного внеску вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Бажаєте зареєструватися підприємцем – жодних проблем
Криворізької південної ОДПІ повідомляє, що фізична особа, яка зареєструвалася підприємцем, перебуває на обліку в контролюючому органі за місцем реєстрації. Контролюючий орган повинен взяти підприємця на облік у день отримання від державного реєстратора повідомлення про проведення його державної реєстрації та відомостей з реєстраційної картки.
Дані про взяття на облік фізичної особи-підприємця того ж дня передаються до ЄДР із зазначенням дати та номера запису про взяття на облік, найменування та ідентифікаційного коду контролюючого органу, в якому взято на облік.
Відомості, що містяться в ЄДР, є у відкритому доступі на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на визначену дату.

Змінився порядок складання звіту про використання коштів на відрядження
Криворізька південна ОДПІ повідомляє, що 06.11.2015 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 29.09.2015 №841, яким затверджено форма Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядок його складання. Наказ зареєстрований у Міністерстві юстиції України від 13.10.2015 за № 1248/27693.

Дохід від продажу нерухомого майна не підлягає оподаткуванню військовим збором
Криворізької південної ОДПІ повідомляє, що відповідно до п.п. 1.1 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями платниками військового збору є особи, визначені п. 162.1 ст. 162 ПКУ, зокрема фізична особа – резидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні.
Окільки об’єктом оподаткування військовим збором є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід фізичної особи – резидента, до якого включається частина доходу від операцій з майном, розмір якої визначається згідно з положеннями ст. 172 ПКУ, то сума такого доходу оподатковується збором за ставкою 1,5 відсотка. Разом з тим, не є об’єктом оподаткування військовим збором сума доходу, отримана фізичною особою – резидентом від операцій з продажу нерухомого майна відповідно до п. 172.1 ст. 172 ПКУ.

З тонкощами податкового законодавства допоможе розібратися електронний сервіс «ЗІР»
Криворізька південна ОДПІ радить платникам податків скористатися загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом («ЗІР»), що розміщений на офіційному порталі Державної фіскальної служби України.
Даний електронний сервіс дозволяє користувачам здійснювати пошук інформації по певному податку, напрямку діяльності, в тому числі з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані із використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів.

Оподаткування суми, отриманої від продажу квартири
Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної статтею 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується. Разом з тим, слід зазначити, що умова перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину.
Дохід, отриманий платником податку від продажу протягом звітного податкового року більш як одного з об’єктів нерухомості, підлягає оподаткуванню за ставкою 5 відсотків бази оподаткування.

Щодо проведення операцій з продажу (обміну) об’єктів нерухомості
Під час проведення операцій з продажу (обміну) об’єктів нерухомості між фізичними особами нотаріус посвідчує відповідний договір за наявності оціночної вартості такого нерухомого майна та документа про сплату податку до бюджету стороною (сторонами) договору та подає до контролюючого органу за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса інформацію про такий договір, включаючи інформацію про його вартість та суму сплаченого податку. Порядок оподаткування операцій з продажу (обміну) об’єктів нерухомого майна визначено ст. 172 ПКУ.

Чи можливо одержати в органах ДДФС інформацію про доходи іншої фізичної особи?
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про інформацію», ст. 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» право доступу до інформації про фізичну особу має лише та особа, якої ця інформація стосується.
Крім цього, відповідно до пп.17.1.9 статті 17 Податкового кодексу України платник податків має право на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди та відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, державну, комерційну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов’язків, крім випадків, коли це прямо передбачено законами.

Для переходу на спрощену систему оподаткування необхідно подати заяву
Заява подається суб’єктом господарювання до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Перехід на спрощену систему оподаткування можна здійснити один раз протягом календарного року. Більш детально з цим роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 107.01).

Коли єдинникам третьої групи звітувати за новою формою декларації
Криворізька південна ОДПІ нагадує, що 28.07.2015 року набрав чинності наказ МФУ від 19.06.2015 року №578, яким затверджено форми податкових декларацій платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця та платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи. Оскільки набрання чинності цими формами випало на ІІІ квартал цього року, то відповідно до статті 46 ПКУ фізичні особи – підприємці третьої групи повинні будуть подати декларацію за новою формою, коли звітуватимуться за 2015 рік.

Подання декларації новоствореним ФОП
Фізичні особи-підприємці, зареєстровані протягом року в установленому законом порядку, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому розпочато таку діяльність. Уперше зареєстровані підприємці в податковій декларації також зазначають інформацію про майновий стан і доходи на дату державної реєстрації підприємця.
Зареєстровані в установленому порядку фізичні особи-підприємці, які до закінчення місяця, в якому відбулась державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, вважаються платниками єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулась державна реєстрація.
Отже, якщо новостворена фізична особа-підприємець перейшла на спрощену систему оподаткування у наступному місяці або кварталі, в якому здійснено процедуру державної реєстрації як суб’єкта господарювання, то така особа має подати до контролюючого органу за місцем своєї податкової адреси протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу податкову декларацію про майновий стан і доходи за період від дати державної реєстрації до переходу на спрощену систему оподаткування.

Криворізька південна ОДПІ нагадує єдинникам про використання РРО
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій» від 01.07.2015 року № 569-VIII не потрібно використовувати РРО фізичним особам - підприємцям - платникам єдиного податку другої і третьої груп незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн. гривень.
У разі перевищення доходу в 1 мільйон гривень застосування РРО є обов’язковим. При цьому РРО потрібно буде застосовувати починаючи з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення (Згідно з пунктом 296.10 статті 296 Податкового кодексу України).
Водночас, оскільки з 01.07.2015 року діяльність з роздрібної торгівлі пивом підлягає ліцензуванню на загальних підставах, передбачених для алкогольних напоїв, то фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пивом, при розрахунках готівкою зобов’язані застосовувати належним чином зареєстровані РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або використовувати книги обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок у випадках, передбачених чинним законодавством.

З 01.01.2016 до суб’єктів господарювання – власників РРО та ЕККА, які не відповідають вимогам чинного законодавства, можуть бути застосовані штрафні санкції
Згідно Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) з 01.01.2015 набрала чинності наступна вимога: «Суб'єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (крім електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг) та реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти) повинні подавати до органів державної податкової служби по дротових або бездротових каналах зв'язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам'яті реєстраторів розрахункових операцій або в пам'яті модемів, які до них приєднані.»
Це означає, що всі електронні контрольно-касові апарати (ЕККА) повинні відправляти копії кожного фіскального чека та кожний Z-звіт. На виконання даних вимог виробниками касової техніки розроблені та внесені до реєстру РРО нові версії програмного забезпечення для РРО та ЕККА.
Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» внесено зміни до Податкового кодексу України і, зокрема, Закону № 265.
Згідно вимог даного Закону «Дозволяється до 1 січня 2016 року використання електронних контрольно-касових апаратів, введених в експлуатацію до 1 січня 2015 року, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді та подають до органів ДФС України по дротових або бездротових каналах зв’язку тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, яка міститься в їх фіскальній пам’яті, і при цьому не подають електронних копій розрахункових документів. З 01.01.2016 до суб’єктів господарювання – власників РРО та ЕККА, які не відповідають вимогам чинного законодавства, можуть бути застосовані штрафні санкції

Затверджено нову форму декларації про доходи за 2015 рік
Фізична особа-платник податку подає декларацію за звітний податковий період в установлені Податковим кодексом України строки до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання фізичної особи, за яким вона береться на облік як платник податку у контролюючому органі).
Наказом МФУ від 2 жовтня 2015 року №859 затверджено нову форму податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкцію щодо її заповнення. Якщо останній день строку подання декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Від заходів по легалізації найманої праці Криворізькою південною ОДПІ додатково до бюджету спрямовано понад 200 тис. гривень
В ході проведення заходів по легалізації праці працівників, які не працевлаштовані роботодавцями, додатково до бюджету сплачено 99,6 тис.грн податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску 219,1 тис. грн.
Про це повідомила заступник начальника управління доходів і зборі з фізичних осіб – начальник відділу адміністрування податку з доходів фізичних осіб Криворізької південної ОДПІ Тетяна Степанова.
З початку 2015 року з метою дотримання законодавства фізичними особами-підприємцями, які здійснюють діяльність у роздрібній та оптовій торгівлі, діяльність в сфері громадського харчування, пасажирських та вантажних перевезень, надають медичні та стоматологічні послуги, комп’ютерні, СТО та інші послуги проведено масово-роз’яснювальну роботу по легалізації найманих працівників з 752 ФОП. За результатами проведеної роботи легалізовано роботу 1148 найманих працівників.
Як зазначила Тетяна Степанова, легалізація заробітної плати залишається одним із найактуальніших питань сьогодення.

Чи може фізична особа, яка досягла 16 років і бажає займатися підприємницькою діяльністю, бути зареєстрована підприємцем?
Відповідно до частини 3 статті 35 Цивільного кодексу України повна цивільна дієздатність може бути надана фізичній особі, яка досягла шістнадцяти років і яка бажає займатися підприємницькою діяльністю.
За наявності письмової згоди на це батьків (усиновлювачів), піклувальника або органу опіки та піклування така особа може бути зареєстрована як підприємець. У цьому разі фізична особа набуває повної цивільної дієздатності з моменту державної реєстрації її як підприємця.

Сума мінімального страхового внеску
Криворізька південна ОДПІ інформує, що відповідно до пункту 5 частини 1 статті 1 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями мінімальний страховий внесок - це сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця.

Третя група платників єдиного податку
Дія п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи.

В порядку обліку та реєстрації платників ПДВ відбулись зміни
ДФСУ в листі від 23.10.2015 р. № 39139/7/99-99-11-01-01-17 розглянула зміни в порядку обліку та реєстрації платників ПДВ. Серед іншого, даним листом зазначено, що наразі: 1) реєстрація бізнесу відбуватиметься протягом 24 годин в контролюючих органах як для резидентів, так і нерезидентів; 2) при взятті на облік у контролюючому органі договору про спільну діяльність або договору управління майном як платника ПДВ уповноважена особа або управитель майна одночасно реєструється платником ПДВ. Реєстрація, як і раніше, проводиться після подання форми № 1-ПДВ та всіх необхідних документів, а також при завершенні всіх митних процедур; 3) строк для реєстрації або зняття з обліку сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму скорочено з 5 до 3 робочих днів.

Перевірте свій РРО в оновленому реєстрі
Наказом від 29.10.2015 №829 ДФС України затвердила оновлений Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. У документі перелічено електронні контрольно-касові апарати із вбудованим модемом, які забезпечують передання контрольно-звітної інформації до органів фіскальньої служби та формування контрольної стрічки в електронній формі. Всі електронні контрольно-касові апарати забезпечують передання контрольно-звітної інформації до податкових органів. Перевірити відповідність РРО оновленому Реєстру станом на 01.11.2015 можна на сайті ДФС України у розділі «Інформація про РРО» за адресою: http:// sfs.gov.ua/

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить