1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Актуальна інформація для платників податків Кривого Рогу від Північної ОДПІ, станом на 09.01.18р. – Оподаткування подарунків та призів, Про річний перерахунок для платників ПДВ, Про надходження до бюджетів, Про нові форми звітності та багато іншого

090118 8

Увага нова декларація про майновий стан і доходи!
Криворізька північна ОДПІ інформує, що з 31.12.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556 (далі – Наказ №556), яким викладено у новій редакції форму податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) та інструкцію щодо її заповнення. Починаючи з 01.01.2018 Декларація має подаватися за новою формою.
Зокрема, змінами, внесеними Наказом №556 передбачено, що фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) у додатку Ф2 до Декларації відображають амортизаційні відрахування за витратами, понесеними на придбання (самостійне виготовлення) основних засобів та придбання нематеріальних активів.
Крім того, для ФОП, які у звітному (податковому) році припиняють державну реєстрацію підприємницької діяльності за власним рішенням та подають Декларацію у строки, встановлені абзацом другим п.177.11 ст.177 Податкового кодексу України, передбачено відображення дати прийняття рішення про припинення у рядку 8 «Категорія платника» Декларації.
Наказ №556 опубліковано в офіційному виданні «Офіційний вісник України» від 25.07.2017 №58.

Неприбутковим організаціям про подання фінансової звітності
Відповідно до п.46.2 ст.46 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) неприбуткові підприємства, установи та організації, визначені п.133.4 ст.133 ПКУ, подають звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок, утворені в порядку, визначеному законом, звітують у разі порушень п.133.4 ст.133 ПКУ), та річну фінансову звітність.
У разі недотримання неприбутковою організацією вимог, визначених п.133.4 ст.133 ПКУ, за період з першого дня місяця, наступного за місяцем, у якому вчинено таке порушення, по 31 грудня податкового (звітного) року така неприбуткова організація зобов’язана щокварталу подавати до контролюючого органу податкову декларацію з податку на прибуток (з наростаючим підсумком), сплачувати податок у строк, визначений для квартального періоду та подавати фінансову звітність у порядку, встановленому для платників податку на прибуток (п.п.133.4.3 п.133.4 ст.133 ПКУ).
З наступного податкового (звітного) року така неприбуткова організація подає податкову декларацію з податку на прибуток і фінансову звітність та сплачує податок на прибуток у порядку, встановленому розділу ІІІ ПКУ для платників податку на прибуток.

Фізична особа отримала приз у негрошовій формі: оподаткування ПДФО
Звертаємо увагу на те, що згідно з п.п.164.2.8 п.164.2 ст.164 розділу IV Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) включаються, зокрема, доходи у вигляді виграшів, призів.
Умови оподаткування виграшів та призів зазначено у п.170.6 ст.170 ПКУ.
Відповідно до п.п.170.6.2 п.170.6 ст.170 ПКУ податковим агентом – оператором лотереї у строки, визначені ПКУ для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується (перераховується) загальна сума ПДФО, нарахованого за ставкою, визначеною п.167.1 ст.167 ПКУ (18%), із загальної суми виграшів (призів), виплачених за податковий (звітний) місяць гравцям у лотерею.
Оподаткування доходів у вигляді виграшів та призів, інших, ніж виграш (приз) у лотерею, здійснюється у загальному порядку, встановленому ПКУ для доходів, що остаточно оподатковуються під час їх нарахування, за ставкою, визначеною п.167.1 ст.167 ПКУ (18%) (п.п.170.6.3 п.170.6 ст.170 ПКУ).

Реєстрації в контролюючих органах підлягають РРО з урахуванням строків первинної реєстрації, установлених Державним реєстром РРО
Абзацом 3 ст.12 розділу ІІ Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №265) встановлено, що не підлягають виключенню з Державного реєстру моделі реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), що раніше пройшли первинну реєстрацію та використовуються суб’єктом господарювання, до закінчення строку їх служби (строку, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність таких РРО, у тому числі комплектувальних виробів та їх складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті, за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів). Строк між первинною реєстрацією РРО та датою їх виключення з Державного реєстру РРО не повинен бути меншим семи років.
Підпунктом 2 п.4 Положення про Державний реєстр РРО, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.08.2002 №1315, встановлено, що строк первинної реєстрації моделі – це граничний строк, до закінчення якого дозволяється реєструвати в органах ДФС конкретні моделі, що раніше не були зареєстровані, який визначається згідно із строком дії сертифіката відповідності моделі з конкретною версією внутрішнього програмного забезпечення.
Порядками реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)/для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, розробленими відповідно до Закону №265, та затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547 зі змінами (далі – Порядок №547) встановлено, що реєстрації в контролюючих органах підлягають РРО, з урахуванням сфер їх застосування та за умови, що строк служби, установлений у технічній документації на РРО, не вичерпався, а також з урахуванням строків первинної реєстрації, установлених Державним реєстром РРО (п.2 глави 2 розділу ІІ Порядку №547).

Мирослав Продан: За підсумками року до державного бюджету має надійти 749,8 млрд. грн.
Завдяки зростанню задекларованих сум податку на прибуток ДФС вдалося скоротити суми переплат. Так, з 20 млрд. грн., які ДФС отримала у спадок з попередніх років, переплату з податку на прибуток скорочено до 14 млрд. грн. у ІV кварталі цього року. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час зустрічі з представниками Європейської Бізнес Асоціації 20 грудня.
«За рахунок нарахувань з податку на прибуток ми маємо можливість перекривати суми переплат попередніх періодів. Якщо така динаміка буде збережена й у наступному році, то до кінця 2018 року ми взагалі зведемо цю суму до нуля», – висловив прогноз Мирослав Продан.
При цьому збільшення нарахувань відбулося виключно за рахунок детінізації економіки. Так, втричі зменшилась кількість платників, які декларували доходи на рівні видатків, і на 25% - кількість збиткових підприємств.
Очільник ДФС також підкреслив, що завдяки добровільності сплати податків суб’єктів господарювання, показник якої сьогодні складає 95%, зросли надходження до бюджетів. Так, зокрема, очікується, що за результатами року до загального фонду державного бюджету надійде 749,8 млрд. грн., що на 0,8 млрд. грн. більше запланованого та на понад 137 млрд грн більше минулорічного показника збору платежів.
Сума митних платежів, яка за підсумками 2017 року має надійти до загального фонду держбюджету, - 303,8 млрд. грн., що на 68,5 млрд. грн. більше 2016 року. Так, зокрема, у грудні (станом на 19-е число) середньоденні надходження митних платежів складають майже 1,5 млрд. гривень. Зростання показника у порівнянні з відповідним періодом минулого року складає 29,5%.
Одним із факторів, які сприяли такій позитивній динаміці, є відкритість Державної фіскальної служби України, готовність до конструктивного діалогу та ефективна комунікація з бізнесом та громадськістю.
Зміни у роботі фіскальної служби відзначили і представники Європейської Бізнес Асоціації. За словами її виконавчого директора Анни Дерев’янко, бізнес бачить конструктивний діалог і конструктивне відношення з боку ДФС до представників бізнесу і до платників податків.
«Ми розуміємо, що іноді складно знайти певний компроміс, але все рівно весь час ми його знаходимо. У бізнесу є багато викликів і ми дуже часто турбуємо вас, тому дякую за те, що з розумінням ставитеся до того, що ми не просто передаємо позицію бізнесу, а те, що болить бізнесу», – підкреслила Анна Дерев’янко.

Внутрішньою безпекою ДФС затримано співробітника митного посту під час отримання 5 тис. грн. неправомірної вигоди
Співробітниками Головного управління внутрішньої безпеки ДФС та слідчого відділу ГУ СБУ у м. Києві та Київській області, під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області, затримано «на гарячому» співробітника митного посту «Спеціалізований» Київської міської митниці ДФС під час отримання неправомірної вигоди у сумі 5 тис. грн. Затримання проводилося під час оперативних заходів у кримінальному провадженні, відкритому за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 368 КК України.
Кошти працівник мав отримати за безперешкодне оформлення міжнародних поштових відправлень.
У ході досудового розслідування у кримінальному провадженні вже було задокументовано схему систематичного отримання неправомірної вигоди працівниками митного поста Київської міської митниці ДФС під час митного оформлення товарів, які переміщуються в якості міжнародних поштових відправлень, від отримувачів (фізичних/юридичних осіб). Вартість таких «послуг» становила 10% від фактичної вартості посилки, що в свою чергу в середньому складає 100-200 доларів США за одне поштове відправлення. Крім того, було з’ясовано декілька фактів отримання неправомірної вигоди безпосередньо затриманим співробітником.
Посадовій особі митного поста «Спеціалізований» Київської міської митниці ДФС оголошено підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч.3 ст. 368 КК України, та затримано в порядку ст. 208 КПК України.

Набув чинності Порядок перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення
Повідомляємо, що 19.12.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 01.11.2017 №898 «Про затвердження Порядку перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення» (крім пункту 2 цього наказу, який набирає чинності з 10 жовтня 2018 року) (далі – Наказ №898), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.11.2017 за №1429/31297.
Для зарахування авансових платежів (передоплати), що вносяться підприємствами до/або під час митного оформлення, на балансі Державної казначейської служби України на ім’я Державної фіскальної служби України у встановленому порядку відкривається єдиний депозитний рахунок за балансовим рахунком 3734 відповідно до плану рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів, затвердженого центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сферах казначейського обслуговування бюджетних коштів, бухгалтерського обліку виконання бюджетів (далі – депозитний рахунок 3734).
Наказ №898 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 19.12.2017 № 99.
З текстом Наказу №898 можливо ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно- довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

До уваги платників! Новації у застосуванні РРО
Повідомляємо, що 20.12.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 18.12.2017 №984 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року №1336» (далі постанова — №984), якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2000 №1336 «Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі — постанова №1336).
Змінами, внесеними постановою №984, встановлено граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (надання послуг), у разі перевищення якого застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) є обов’язковим:
- для форм та умов проведення діяльності, визначених у пунктах 2, 3, 5, 6, 13, 14, 17, 22, 23, 27 Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (далі – Перелік), яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування РРО, – 500 тис. гривень на один суб’єкт господарювання;
- для форм та умов проведення діяльності, визначених у пунктах 4 і 7 Переліку, – 250 тис. гривень на один структурний (відокремлений) підрозділ (пункт продажу товарів (надання послуг).
Крім того, внесеними змінами, зокрема, передбачено, що дія постанови №1336 не поширюється на суб’єктів господарювання, що здійснюють роздрібну торгівлю підакцизними товарами.
Звертаємо увагу, що підпункти 2 і 6 п.2 змін, затверджених постановою №984 набирають чинності через шість місяців після набрання чинності постановою №984.
Постанову №984 опубліковано в офіційному виданні «Урядовий кур’єр» від 20.12.2017 №240.

Платникам ПДВ: річний перерахунок - з 01.01.2018!
Звертаємо увагу платників ПДВ, що відповідно до п.199.1 ст.199 розділу V Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у разі якщо придбані та/або виготовлені товари/послуги, необоротні активи частково використовуються в оподатковуваних операціях, а частково – ні, платник ПДВ зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до п.189.1 ст.189 ПКУ, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати зведену податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму частки сплаченого (нарахованого) податку під час їх придбання або виготовлення, яка відповідає частці використання таких товарів/послуг, необоротних активів в неоподатковуваних операціях.
Платник ПДВ за підсумками календарного року здійснює перерахунок частки використання товарів/послуг та необоротних активів в оподатковуваних операціях виходячи з фактичних обсягів проведених протягом року оподатковуваних та неоподатковуваних операцій. (п.199.4 ст.199 ПКУ).
Частка використання товарів/послуг, необоротних активів в оподатковуваних операціях, визначена з урахуванням норм пунктів 199.2 – 199.4 ст.199 ПКУ, застосовується для проведення коригування сум податкових зобов’язань, зазначених у п.199.1 ст.199 ПКУ. Результати перерахунку сум податкових зобов’язань з ПДВ відображаються у податковій декларації з ПДВ за останній податковий період року.
У разі зняття з обліку платника ПДВ, у тому числі за рішенням суду, коригування відображається платником ПДВ у податковій декларації з ПДВ останнього податкового періоду, коли відбулося зняття з обліку.
Згідно з п. 199.6 ст.199 ПКУ правила цієї статті не застосовуються у разі:
• проведення операцій, передбачених п.п.196.1.7 п.196.1 ст.196 ПКУ;
• постачання платником ПДВ відходів і брухту чорних і кольорових металів, які утворилися в такого платника внаслідок переробки, обробки, плавлення товарів (сировини, матеріалів, заготовок тощо) на виробництві, будівництві, розібранні (демонтажу) ліквідованих основних фондів та інших подібних операцій;
• проведення операцій, передбачених п.п.197.1.28 п.197.1, підпунктами197.11 та 197.24 ст.197 ПКУ.

У 2017 році до органів ДФС надіслано близько 300 млн. електронних документів
Близько 300 млн. електронних документів надіслано платниками податків до органів ДФС з початку 2017 року. Це складає 94% від загальної кількості документів, які надходять до фіскальної служби. Понад 86 млн. надісланих документів – це сервісні запити від платників.
Крім того, протягом року органами ДФС надано близько 5 млн. адміністративних послуг. Значною популярністю користується і call-центр ДФС, кожним працівником якого щоденно опрацьовується понад 100 звернень від платників, які стосуються подання звітності в електронному вигляді, реєстрації податкових та акцизних накладних та роботи електронних сервісів.
Загалом впровадження нових електронних сервісів для платників є одним із пріоритетних завдань фіскальної служби. Так, найпопулярніший сервіс – Електронний кабінет платника – на сьогодні забезпечує 95% послуг для більшості категорій платників податків. Майже 100% активних платників використовують кабінет та отримують сервіси та послуги фіскальної служби он-лайну його приватній частині в електронному вигляді.
Враховуючи потреби користувачів, тільки протягом поточного року функціональні можливості Електронного кабінету було розширено вдвічі шляхомвпровадження нових сервісів, зокрема,доступу до даних Єдиного реєстру податкових накладних, отримання довідки про відсутність заборгованості тощо.
Удосконалено і діючі послуги, такі як подання звітності, сервіси систем електронного адміністрування, доступ до реєстраційних та облікових даних та інші.
Загалом завдяки цьому сервісу забезпечено електронну взаємодію з контролюючими органами, надано можливість платникам отримувати значну кількість послуг (частина з яких надається без ідентифікації користувача), не відвідуючи центрів обслуговування платників, створювати та надсилати електронні документи, отримувати в режимі реального часу цілодобовий доступ до інформації з реєстрів та електронних систем без створення та направлення окремих запитів. Це значно економить час для реалізації платниками своїх прав та обов’язків згідно з нормами чинного законодавства.

До уваги платників! Нові форми звітності, які застосовуються з 1 січня 2018 року
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників на те, що з 01.01.2018 року запроваджено оновлені форми звітності, а саме:
1) Податкова декларація з транспортного податку (форма, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 №415 у редакції наказу Міністерства фінансів України від 27.06.2017 р. №595) (електронна форма – J0303602);
2) Податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України 16.06.2015 №560 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2017 №9) (електронна форма – J0602006);
3) Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (форма, затверджена наказом Мінагрополітики від 26.12.2011 №772 зі змінами і доповненнями, внесеними наказами Мінагрополітики від 22.03.2013 №205, від 02.12.2015 №461, від 29.03.2016 р. №108, від 17.05.2017 р. №245) (електронна форма J0303307);
4) Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (затверджений наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 №553 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №469) (електронна форма J0101911 з додатками).
Крім того, з 31.12.2017 року набав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556, яким викладено у новій редакції форму податкової декларації про майновий стан і доходи та інструкцію щодо її заповнення. Отже, починаючи з 01.01.2018 декларація подається за новою формою.
Нагадуємо, що платникам необхідно своєчасного оновити програмне забезпечення, що використовується для формування та подання звітності до контролюючих органів.

Про внесення обладнання до Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує платникам акцизного податку, що відповідно до ст. 2¹ Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» і порядку формування та ведення Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 №10 (далі – Порядок) до Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок (далі – Єдиний реєстр обладнання) підлягає внесення обладнання, що належить до товарної підкатегорії 8478 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД (обладнання для підготовки або обробки тютюну), яке імпортується на митну територію України, зберігається та використовується на митній території України.
Звертаємо увагу, що відомості включаються до Єдиного реєстру обладнання на підставі відомостей, що надаються суб’єктами господарювання. Для внесення обладнання до Єдиного реєстру обладнання або для внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі обладнання, або для виключення обладнання з Єдиного реєстру обладнання суб’єкт господарювання подає відповідні заяви за формами, наведеними в додатках 2, 3 та 4 до Порядку (п.6 Порядку).

Майже 290 тисяч адміністративних послуг отримали в ЦОПах платники Дніпропетровщини
У роботі тридцяти шести Центрів обслуговування платників, що працюють у Дніпропетровській області, задіяні 179 працівників, які надають кваліфіковані адміністративні послуги. Зокрема, найбільш популярними залишаються послуги видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Так, з початку 2017 року мешканцям регіону видано понад 133 тисяч реєстраційних номерів.
Також значну кількість послуг надано з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – майже 27 тисяч; з надання витягу з реєстру платників єдиного податку – майже 25 тисяч та з реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – понад 22 тисяч.
З переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються територіальними органами ДФС Дніпропетровщини та Інформаційними картками адмінпослуг можна ознайомитись на суб-сайті ГУ ДФС у Дніпропетровській області в розділі «Адміністративні послуги» та у Центрах обслуговування платників області.

Затверджено новий Державний реєстр РРО
ДФС України наказом від 18.12.2017 №854 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі – Державний реєстр).
Оновлений Державний реєстр містить перелік реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), дозволених до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена.
Кількість моделей РРО збільшилась до 160 (раніше моделей РРО було 152).
Також, в оновленому Державному реєстрі наведено перелік РРО, виключених з Державного реєстру у 2016 – 2017 роках, експлуатація яких не дозволяється (таких РРО 5 моделей).
Слід зазначити, що втратив чинність наказ ДФС України від 07.06.2017 №406.

До уваги виробників та реалізаторів пального!
Повідомляємо, що 01.01.2018 набирає чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2017 №891, якою затверджено Порядок ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників та рівнемірів – лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв’язку (далі – Порядок).
Крім того, згідно з п.12 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) норми п.230.1 ст.230 ПКУ щодо обладнання акцизних складів, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, навантаження-розвантаження, зберігання пального, витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками застосовуються з 1 січня 2018 року.
Порядком передбачено створення багатофункціональної системи контролю з автоматизованого збору інформації щодо виробництва та реалізації пального, відстеження в режимі он-лайн наявності пального у резервуарах, перерахунку його залишків та надлишків, установлення динамічних відхилень його залишків та інших параметрів отримання та відпуску пального.
Відповідно до Порядку адміністратором та держателем Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв’язку (далі – Реєстр) є ДФС України.
Інформацію до Реєстру вносять виробники та реалізатори пального за допомогою спеціального програмного продукту, розробленого ДФС України.
Порядком також встановлено порядок подання суб’єктами господарювання інформації до Реєстру та можливість її коригування.
Звертаємо увагу, що згідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Верховної Ради України, зареєстровано «Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» від 14.11.2017 за №6776-д, згідно з яким в остаточній редакції запропоновано внести зміни до п.12 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, а саме: цифри «2018» замінити цифрами «2019».

Зміни норм щодо єдиного внеску, які набрали чинності з 1 січня 2018 року
Нагадуємо, що Законом України від 03.10.2017 №2148-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» (далі – Закон №2148), який набув чинності 11.10.2017, внесено зміни, зокрема, до Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Запроваджені Законом №2148 зміни норм щодо єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) набрали чинності 01.01.2018 та передбачають, зокрема, наступне:
► максимальна величина бази нарахування єдиного внеску становитиме 15 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом;
► платниками єдиного внеску також будуть і члени фермерського господарства (у разі, якщо вони не належать до кола осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах);
► у разі якщо фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) і члени фермерського господарства отримують пенсію або соціальну допомогу, вони звільняються від сплати єдиного внеску за себе;
► ФОП – платники єдиного податку першої групи втрачають право на сплату єдиного внеску у сумі не менше 0,5 мінімального страхового внеску: з 01.01.2018 вони будуть сплачувати єдиний внесок у повному мінімальному розмірі, як і інші ФОП;
► фізичні особи, які виконують роботи на підставі договору цивільно-правового характеру, ФОП, а також особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства тепер також підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
► ФОП; особи, які провадять незалежну професійну діяльність та члени фермерського господарства з 01.01.2018 сплачуватимуть єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Коли коригується фінансовий результат до оподаткування при наданні безповоротної фінансової допомоги
відповідно до п.п.140.5.10 п.140.5 ст.140 ПКУ?
Відповідно до п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень ПКУ.
Для платників податку на прибуток, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний (податковий) період не перевищує двадцяти мільйонів гривень, об’єкт оподаткування може визначатися без коригування фінансового результату до оподаткування на усі різниці (крім від’ємного значення об’єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років), визначені відповідно до положень розділу «Податок на прибуток підприємств» ІІІ ПКУ.
Згідно з п.п.140.5.10 п.140.5 ст.140 ПКУ фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму перерахованої безповоротної фінансової допомоги (безоплатно наданих товарів, робіт, послуг) особам, що не є платниками податку (крім фізичних осіб), та платникам податку, які оподатковуються за ставкою 0 відсотків відповідно до п.44 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ, крім безповоротної фінансової допомоги (безоплатно наданих товарів, робіт, послуг), перерахованої неприбутковим організаціям, внесеним до Реєстру неприбуткових установ та організацій на дату такого перерахування коштів, передачі товарів, робіт, послуг, для яких застосовується положення п.п.140.5.9 п.140.5 ст.140 ПКУ.

Типи об’єктів оподаткування оновлено станом на 22.12.2017
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що платники податків повинні повідомляти контролюючий орган про всі об’єкти оподаткування, пов’язані з господарською діяльністю.
Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність, за формою №20-ОПП (далі – форма №20-ОПП) подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків та передбачає заповнення типа об’єкта оподаткування (гр.3).
Звертаємо увагу, що оновлений оновлений довідник Типів об’єктів оподаткування станом на 26.12.2017 розміщено на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України у розділі «Довідники» за посиланням
http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/

Викрито махінації з кредитними коштами на 7,3 млн. гривень
Працівниками підрозділу боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Житомирській області спільно з обласним управлінням Національної поліції викрито протиправні дії одного з товариств з обмеженою відповідальністю.
З’ясувалося, що посадовці товариства у вересні 2013 року при укладанні договору іпотеки надали завідомо неправдиві відомості та документи щодо перебування предмету іпотеки в одноособовій власності (об’єкт незавершеного будівництва, співвласником якого на правах спільної власності є міська рада).
Внаслідок цього було введено в оману державну установу, укладено свідомо недійсний договір іпотеки та заволодіння кредитними коштами у сумі 7,3 млн. грн. Це призвело до втрати зазначеною держустановою забезпечення за виданим кредитом та завдало шкоди в особливо великих розмірах.
У жовтні 2013 року отримані кредитні кошти, профінансовані державою для завершення будівництва, були перераховані на рахунок підприємства з ознаками "фіктивності" в сумі 1,2 млн. грн. за нібито отримані будівельні матеріали, оформлення придбання яких не мало реального, товарного характеру та використовувалось для маскування дій, спрямованих на заволодіння державними коштами та надання законного вигляду їх цільового використання.
За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України.
Здійснюється кримінальне провадження.

2018 рік стане роком розбудови фіскальної служби
У наступному році ДФС докладатиме значних зусиль для забезпечення платежів до бюджету, індикативні показники по яким перевищують цьогорічні на 123,8 млрд. грн. На цьому наголосив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час апаратної наради з керівниками територіальних органів служби.
«2018 рік стане роком розбудови, підняття і повернення довіри як суспільства, так і бізнесу до ДФС. У нас все для цього є. Ресурс, який вдалося нам акумулювати, дозволить підняти ДФС на абсолютно інший рівень. Більше того, у нас сьогодні є низка напрацювань, пов’язаних зі змінами, які внесені Законом про бюджет в Податковий та Митний кодекси. Також в наступному році ми плануємо провести низку функціональних та інституційних змін. Все це дає нам сьогодні можливість з впевненістю заявляти про виконання завдань 2018 році у повному обсязі», - зазначив Мирослав Продан.
Зокрема, індикативні показники з надходжень (сальдо) до державного бюджету у 2018 році для Державної фіскальної служби України визначені на рівні 771,7 млрд. грн.
Так, сума податкових платежів (сальдо) складає 399,9 млрд. грн., що перевищує показник 2017 року на 35,6 млрд. грн. Запланований збір митних платежів – 371,8 млрд. грн., який більше 2017 року на 88,2 млрд. гривень.
Показники надходжень з основних податків на 2018 рік: з ПДВ з вироблених в Україні товарів - 84,3 млрд. грн., ПДВ з ввезених в Україну товарів – 300 млрд. грн., акцизного податку – 124,1 млрд. грн., податку на прибуток – 81,8 млрд. гривень.

Криворізька північна ОДПІ
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг

Добавить комментарий