1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Актуальна інформація для платників податків Кривого Рогу станом на 10.11.16

101116 21

Роман Насіров відзначив митника, який зупинив спробу незаконного вивезення 1 млн дол. США
Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров оголосив подяку старшому державному інспектору відділу митного оформлення №5 митного поста «Аеропорт Київ» (Жуляни) Київської міської митниці ДФС Федчику Ігорю за бездоганну, ефективну державну службу та виявлений професіоналізм під час припинення 23 жовтня 2016 року спроби незаконного переміщення через митний кордон України грошових коштів у розмірі понад 26,5 млн гривень (більше 1 млн доларів США).
Роман Насіров підкреслив, що подібне виконання службових обов’язків має стати прикладом для всіх співробітників митниць ДФС.
«Мета діяльності митної служби - викривати осіб, які порушують митне законодавство, тим самим забезпечуючи фінансову безпеку держави», - додав очільник відомства.
Нагадаємо, 23.10.2016, близько 15:00 у приміщені ВІП-терміналу аеропорту Жуляни співробітниками митниці ДФС було затримано громадянку Італії, яка намагалась вивезти до Мілану більше 1 млн доларів США.

Щодо обліку у контролюючих органах договору про спільну діяльність
Підпунктом 14.1.139 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) визначено, що для цілей оподаткування дві чи більше особи, які здійснюють спільну діяльність без утворення юридичної особи, вважаються окремою особою у межах такої діяльності.
Відповідно до п. 3.5 розділу ІІІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011
№ 1588, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300 зі змінами (далі – Порядок), на обліку в контролюючих органах перебувають, зокрема договори про спільну діяльність на території України без створення юридичних осіб, за якими здійснюються операції з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розділом V Кодексу (крім договорів, на які поширюються норми другого речення абзацу другого п.п. 5 п. 180.1 ст. 180 розділу V Кодексу).
Взяття на облік договору здійснюється шляхом додаткового взяття на облік як платника податків уповноваженої особи.
Підставою для взяття на облік договору про спільну діяльність є, зокрема прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію платником податку на додану вартість уповноваженої особи та отримання документів, визначених п. 4.6 розділу ІV Порядку
Після взяття на облік договору про спільну діяльність відомості про нього включаються до Реєстру договорів про спільну діяльність.
Водночас, згідно з абзацом другим п. 64.6 ст. 64 Кодексу у контролюючих органах не обліковуються договори про спільну діяльність, на які не поширюються особливості податкового обліку та оподаткування спільної діяльності, визначені Кодексом. Кожен учасник таких договорів перебуває на обліку у контролюючих органах та виконує обов’язки платника податків самостійно.
(Лист ДФС України від 06.10.2016 № 21691/6/99-99-15-02-02-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/70038.html)

Ввезені в Україну авто для вільного обігу мають відповідати екологічним нормам не нижче «ЄВРО-5»
З 1 січня 2016 року відповідно до діючого законодавства пропуск на митну територію України для вільного обігу транспортних засобів нових та таких, що були у використанні, здійснюється за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня «ЄВРО-5». Виняток складають транспортні засоби, які ввезені на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно.
Митниці ДФС у рамках своїх повноважень здійснюють перевірку відомостей про рівень екологічних норм автомобілів, які вказані в документах, контролюючи таким чином виконання імпортерами вимог статті 2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів».
Враховуючи це, громадяни, які ввозять на територію України автомобілі для вільного обігу, повинні підтвердити рівень відповідності транспортних засобів екологічним нормам.
Документом, що вказує, якому саме рівню екологічних норм відповідає за конструкцією транспортний засіб («ЄВРО-2» - «ЄВРО-6» або іншому рівню) є сертифікат або інший документ про підтвердження відповідності, виданий згідно із законодавством України. Позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
При цьому, на транспортні засоби, які ввозяться в Україну з іншою метою, ніж для вільного обігу, зазначені вимоги не поширюються.
Ознайомитися із переліком органів із сертифікації, уповноважених на виконання робіт із затвердження типу та індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, їх частин та обладнання та органів із сертифікації, призначених на виконання робіт з індивідуального затвердження колісних транспортних засобів відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, можна на сайті.
Зазначений перелік також направлено до всіх митниць ДФС для інформування громадян.

За 10 місяців 2016 року на Дніпропетровщині зібрано 42,8 млрд. грн. податкових і митних платежів та 10,8 млрд. грн. єдиного внеску
Впродовж січня – жовтня поточного року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів (без урахування ЄСВ) 42 млрд. 828,9 млн. грн. Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку 2016 року зібрано 10 млрд. 832,3 млн. грн.
До державного бюджету впродовж десяти місяців цього року спрямовано 29 млрд. 927,9 млн. грн., в тому числі Дніпропетровською митницею ДФС – 13 млрд. 033,2 млн. грн.
До місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону за відповідний період платниками сплачено 12 млрд. 901,0 млн. грн. Це на 3 млрд. 249,8 млн. грн. (або на 33,7%) більше фактичних надходжень січня – жовтня 2015 року.

Надання адміністративних послуг Криворізькою північною ОДПІ в Центрі обслуговування платників
За 10 місяців 2016 року кількість звернень (податкові консультації, надання адміністративних послуг, приймання звітності та вхідної кореспонденції) до Криворізької північної ОДПІ складає – 92551.
Кількість наданих адміністративних послуг складає – 47929.
Основну питому вагу адміністративних послуг складають:
- видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків – 35670;
- реєстрація платника єдиного податку – 1234;
- надання витягу з реєстру платника єдиного податку – 1432;
- видача довідок про відсутність заборгованості – 838;
- реєстрація книг обліку доходів і витрат – 1783;
- реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 2802;
- реєстрація розрахункових книжок – 435.
«Центр обслуговування платників створений з метою забезпечення комфортних умов платникам при отриманні адміністративних послуг та надання якісної податкової допомоги. Кожен мешканець районів міста (Саксаганського, Довгинцівського, Покровського та Тернівського) має можливість вирішити нагальні питання та отримати необхідну інформацію за допомогою кваліфікованих працівників ЦОП» - зазначив нещодавно на засіданні «круглого столу» заступник начальника Криворізької північної ОДПІ Владислав Воінов.

Порядок складання Звіту неприбуткових установ та організацій
Криворізька північна ОДПІ інформує про те, що ДФС України листом від 17.10.2016 №33649/7/99-99-15-02-01-17 надала роз’яснення щодо особливостей складання Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації.
Зокрема, Звіт складається у грн., за формою, затвердженою наказом Мінфіну України від 17.06.2016р. №553. Дані, наведені у Звіті, повинні ґрунтуватися на даних бухгалтерського обліку та відповідати вимогам щодо складання податкової звітності.
Форма Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації передбачає:
- заповнення лише тих показників, які відображають особливості діяльності неприбуткової організації в залежності від закону, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;
- відображення податкового зобов'язання з податку на прибуток у разі нецільового використання отриманих коштів та/або розподілу доходів (прибутків) організації серед засновників (учасників), її членів, працівників, членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;
- нове поле для місячного податкового (звітного) періоду (для подання Звіту у разі недотримання вимог п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу);
- поле "Відомості про одночасне подання до звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації форм фінансової звітності" (заповнюється у разі подання фінансової звітності за бажанням неприбуткової організації);
- відображення у додатку ГД до рядків 1.15.2 ГД, 2.6.2 ГД та 3.1 ГД Звіту (далі - додаток ГД) даних митної декларації за ввезеним товаром та показників нецільового використання гуманітарної допомоги.
Подається звіт до податкової інспекції за місцезнаходженням такої неприбуткової організації, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Коли власник землі не сплачує земельного податку
Криворізька північна ОДПІ нагадує, що відповідно до п. 281.3 ст. 281 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) від сплати земельного податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.
Водночас п. 292 прим. 1.1 ст. 292 прим. 1 ПКУ визначено, що об’єктом оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди.
У п. 292 прим. 1.3 ст. 292 прим. 1 ПКУ передбачено, що підставою для нарахування єдиного податку платникам четвертої групи є дані державного земельного кадастру та/або дані з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Згідно із ст. 125 Земельного кодексу України (далі – ЗКУ) право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Платником орендної плати є орендар земельної ділянки, об’єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду (п.п. 288.2, 288.3 ст. 288 ПКУ).
Отже, фізичні особи – власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) звільняються від сплати земельного податку за земельні частки (паї), що передані в оренду платнику єдиного податкам четвертої групи на підставі договору оренди.

Чи буде соціальна пільга при неповному робочому дні?
Відповідно до п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.
Нагадаємо, що у 2016 році розмір заробітної плати, що дає право на податкову соціальну пільгу, становить – 1930 грн. (прожитковий мінімум на працездатну особу у розмірі 1378 грн. х 1,4), у 2014, 2015 роках – 1710 грн. (1218 грн. х 1,4).
Тобто фізична особа, яка працює неповний робочий день, має право на податкову соціальну пільгу за умови якщо розмір її заробітної плати не перевищує граничного розміру для отримання податкової соціальної пільги.

Податкову накладну з помилками виправляємо через коригування
Пунктом 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено, зокрема, що у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, складається розрахунок коригування до податкової накладної.
Згідно із п. 21 Порядку заповнення податкової накладної при здійсненні коригування сум податкових зобов’язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно до ст. 192 ПКУ постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі – розрахунок коригування) за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної.
Порядок складання розрахунку коригування та його реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних аналогічний порядку, передбаченому для податкових накладних.
У загальному випадку розрахунок коригування має бути складено на дату проведення перерахунку.
Для виправлення помилок, допущених в обов’язкових реквізитах податкової накладної, розрахунок коригування складається на дату виявлення помилки.

На Дніпропетровщині платники через Центри обслуговування отримують послуги за 24 напрямками
Днями, в прес-центрі Інформаційного агентства «Мост-Днепр» відбулася прес-конференція начальника управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олени Ярової на тему: «Надання послуг в Центрах обслуговування платників».
Олена Ярова зазначила, що завдання платників вчасно і в повному обсязі сплачувати податки, а завдання фіскальної служби створювати і обслуговувати сервіси, за допомогою яких це можна зробити швидко і якісно.
«На сьогоднішній день у Дніпропетровській області працюють 36 центрів обслуговування платників податків. З них – 14 при головних офісах ДФС і 22 – при відділеннях. В них працюють 304 фахівця різних напрямків. В центрах можна отримати інформаційні, консультаційні та адміністративні послуги (24 напрямки). Також, в центрах встановлено комп’ютерну техніку, за допомогою якої платники можуть створити і подати звіти.
У Дніпропетровській області зареєстровано 265 тис. платників податків юридичних та фізичних осіб – підприємців. Крім того, надаються послуги і фізичним особам, яких понад 3 млн. Всі зазначені категорії платників мають можливість своєчасно отримати послуги в Центрах обслуговування», – зазначила Олена Ярова.

Порядок отримання довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок за формою №3ДФ
Повідомляємо, що Порядок видачі довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (далі – Порядок), а також форма довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (далі – Довідка) затверджені наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 №32, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.01.2014 за №201/24978.
Довідка свідчить про наявність у фізичної особи земельних ділянок, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України, що відповідно до Податкового кодексу України є підставою для невключення до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб доходів, отриманих від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на цих земельних ділянках (далі – власник сільськогосподарської продукції) (п. 1 Порядку).
Довідка безоплатно видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом 5-ти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої Довідки (п. 2 Порядку).
Пунктом 2 Порядку також визначено, що Довідка надається на підставі відомостей з Державного земельного кадастру (за наявності).
Відповідно до пункту 4 Положення Довідка реєструється сільською, селищною міською радою. У разі втрати чи пошкодження Довідки видається дублікат, про що вчиняється відповідний запис на бланку Довідки.
Довідка видається строком на 5 років (п.5 Порядку).
Пунктом 7 Порядку визначено, що інформація про видачу Довідки передається сільською, селищною міською радою контролюючому органу за місцем розташування земельної ділянки протягом 10 днів з дати видачі Довідки власнику сільськогосподарської продукції.

Коли вперше звітувати за новою формою з ЄСВ
Криворізька північна ОДПІ повідомляє, що 18 жовтня 2016 року набрав чинності Наказ Міністерства фінансів України від 07.09.2016 р. № 813 (далі – Наказ № 813), яким внесено зміни до Порядку складання звіту з ЄСВ та Інструкції про нарахування ЄСВ (був опублікований у «Офіційному віснику України» № 80/2016).
Внаслідок зазначених змін, подавати звіт з ЄСВ (додаток 4) потрібно буде за оновленою формою.
При цьому, оскільки Наказ № 813 опубліковано у жовтні, то вперше відзвітувати з ЄСВ за новою формою роботодавці повинні будуть саме за жовтень 2016 року у листопаді.

Скористатися правом на податкову знижку можливо тільки до кінця поточного року
Криворізька північна ОДПІ нагадує, що право на податкову знижку мають громадяни, які протягом 2015 року отримували дохід у вигляді заробітної плати, сплачували податок на доходи фізичних осіб та понесли витрати:
- на навчання закладам освіти за себе або членів сім’ї першого ступеня споріднення;
- у вигляді сплати процентів за користування іпотечним житловим кредитом;
- на оплату вартості державних послуг, пов’язаних з усиновленням дитини;
- на будівництво (придбання) доступного житла;
- на переобладнання транспортного засобу, у зв‘язку з використанням біопалива;
- інші.
Повний перелік витрат, які включаються до податкової знижки, зазначено у статі 166 Податкового кодексу України.
Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у декларації про майновий стан і доходи за 2015 рік, яку необхідно подати до податкової інспекції за місцем проживання (реєстрації в паспорті) до 31 грудня 2016 року.
Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Криворізька північна ОДПІ,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг

Добавить комментарий