Як компанія підлаштовується до роботи в умовах війни – розказав генеральний директор АрселорМіттал Кривий Ріг Мауро Лонгобардо
У планах - вийти на 70% потужностей в червні. Підприємство планує продати 650 000 т продукції, з яких 200 000 т – металопродукція і 450 000 т – залізорудний концентрат.
«Із запуском доменних печей, які зараз законсервовано, обсяги концентрату на продаж будуть зменшуватися», - відзначив Мауро Лонгобардо.
«Ситуація швидко змінюється, тому найважливіше бути гнучким і динамічним», - сказав СЕО підприємства в інтерв’ю.
Під час війни, нагадуємо, з 20 до 80% виріс експорт руди, що видобувається АМКР.
Юрій ПОТУПЧИК,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг